4 תשובות
תעשי איבחון
להגיד להורים וללכת לאיבחון.
תעשי אבחון
תעשי אבחון קשב וריכוז
ואם את לוקחת ריטלין אז את צריכה אישור נוירולוג
ואם את לוקחת ריטלין אז את צריכה אישור נוירולוג
באותו הנושא: