64 תשובות
ברור שכן די כבר נו מה
כן
אנונימי
בן אדם טוב לא יכול להעיד על עצמו שהוא בן אדם טוב
בטוח יש, גם בבן אדם טוב יש את הדברים הפחות טובים
אנונימית
כן ,
תמיד, אם נראה לך שיש מלא רעים תדעי שזה מתאזן מאוד עם מספר הטובים ופשוט צריך למצוא אותם❤
אנונימית
מה את מגדירה "טובים"?
אם את נטפלת לכל טעות שלהם ומשהו לא טוב שהם עשו אז זה יראה שלא, אני בטוחה שגם יש אנשים שאת נראית להם כ"רעה".
הכל עניין של איך מסתכלים על זה ושל נקודת מבט.
דרך אגב, אם את אומרת את זה כי קרה משהו את מוזמנת לפרוק בפרטי❤
שואל השאלה:
אני שואלת פה שאלות וקוראת שאלות שאחרים כתבו ואני מבינה מהתשובות של אנשים שאכפת להם רק מעצמם והם אפילו לא מתביישים בזה^
וgloo מצטערת להגיד לך אבל ראיתי כמה מהתשובות שלך ואני יכולה להגיד לך בוודאות שאת לא בן אדם טוב.
אנונימית
^^מה גורם לך לחשוב ככה? אולי הם ענו משהו כי עבר עליהם יום רע או שהם לא הבינו את השאלה, חבל סתם לקפוץ למסקנות
בכל אדם יש צד אנוכי, וצד אכפתי.
אנשים טובים הם אנשים ששמים דגש על הצד האכפתי ולא על האנכי, וגם בהם יש רגעים אנכים.

מהצד השני, גם באנשים האנכים יש רגעים אכפתיים
לא.
לא
את היחידה
בטח שנשארו
לכל השאר באמת אכפת יותר מעצמם, אבל מה הופך את האנשים האלה ללא טובים?
אהמ אובר אגו
ברור שנשארו
כן
דיי לחשוב שאתם איזה צדיקים יש אנשים יותר טובים ממכם
ברור שנשארו
אני היחיד נראלי סתם יש אבל קצת
לא יודע אני יודע שאני בן אדם מגעיל.
מאמי, אם את ככה משוויצה בזה שאת חושבת שאת היחידה שאכפת לה מאנשים אז את בטח לא ממש הטיפוס הכי נחמד שיש, כפיים.
וכן, יש מלא אנשים טובים בעולם, כל אחד בדרכו אבל לא מתגאים בזה
אנונימית
אין דבר כזה בן אדם שכולו רק טוב
לכולם יש את הצד הטוב והפחות טוב
את דיי מכלילה יש עוד מלאא אנשים טובים בעולם "אף אחד לא נולד רע רק רע לו"
ועם את אומרת שאת היחידה הטובה בעולם ולכולם לא אכפת מאף אחד זה אומר שאת משוויצה נא לחשוב שוב.
כן דיי חמה שתהיי היחידה
איפה בלאד חיה שהיא לא מכירה אנשים טובים
מה?
לא.
אף אחד לא היה ואף לא יהיה
בני אדם זו המשמעות היחידה שלהם.
לעשות רוע.

גם אנשים שמחשבים את עצמם לטובים פוגעים באחרים ועדיין טוענים שהם טובים
מה שהופך בני אדם לרוע טהור זה שהם רוצים להיות טובים כדי להרגיש טוב לגבי עצמם
ופשוט לא יכולים לקבל את העובדה שהם לא טובים
למרות שמלכתחילה אין דבר כזה טוב או רע
אנחנו בני אדם בעצמינו המצאנו את המושגים האלו
שהם נוצרו כדי להצדיק/להשפיל מעשים
כדי שיהיה להם יותר שליטה על האחרים סביבם
ולמה?
תחשבו על זה לבד המוח כבר כואב לי מזה

ולא לחשוב לרגע שאני מחשיבה את עצמי ליותר טובה אני טובה לעצמי וגם זה לא תמיד
אז כנראה שאני אדם רע לפי הסטנדרטים המעוותים שלך ושל החברה
כן נו
אולי בסביבה שלך את "הבן אדם הטוב היחיד" אבל יש איזה 9 מיליארד אנשים בעולם מה חשבת שאת היחידה
אבא שלי
לא עפת על עצמך הא?
את לא היחידה אל דאגה אם היית מלאך היית עפה לשמיים מזמן
אני מתה להבין איך את מגדירה אנשים טובים ואנשים לא טובים לפי התשובות
"נראה לי אני אתעלם מכל האנשים שנפגעו בעולם הזה בגלל אכפתיות ואני אעלה משהו שיגרום לי להיות היחידה הטובה כאן"
אני מבינה שנפגעת ממישהו או מישהי, צר לי לשמוע, גם אני הרגשתי ככה כשפגעו בי,, אבל יש מלא אנשים טובים בעולם, את רק צריכה למצוא אותם..
החיילים במדינה שלך נהרגים בשבילך ואת שואלת שאלה כזו
מוזרה.
שואל השאלה:
אני לא משוויצה בזה או אומרת שאני היחידה אמרתי שאני מרגישה שאני היחידה שטובה ואכפתית וזה מההיכרות האישית שלי עם אנשים והצד שלי
פגשתי אולי כמה בודדים שאשכרה אכפת להם ממני או מאנשים אחרים ולא רק מעצמם
ואני כן נחמדה כי לא אכפת לי רק מעצמי ואני תמיד חושבת על טובת האחר ושמה רגשות של אחרים לפני הרגשות שלי.^^^^^^
אנונימית
כל אחד מרגיש שהוא היחיד שנשאר טוב ועם רגשות לאחרים וכל זה
אבל בתכלס את גם פגעת באנשים ואנשים חשבו על מה שאמרת עליהם וגם ריכלת וגם וגם וכו'
אולי בלי ששמת לב, או לא חשבת שפגעת בהם, אבל אין אחד שהוא שלמות כל אחד פגע אי פעם ופוגע בלי לשים לב
לא יודעת אם ספציפית על זה דיברת אבל בין היתר
בטוח יש, אולי את בגיל מסוים כמו גיל ההתבגרות שאין מה לעשות כל אחד מתרכז בעצמו, יש אנשים עם אמפתיה ויש כאלה עם פחות וזה בסדר את רק צריכה למצוא את האנשים המתאימים ואני בטוח שתמצאי, רק בבקשה אל תחשבי שאת היחידה בעולם שהיא טובה זה טיפה...
אני מתנדב מלא כאילו אבל זה החובה שלי כבן אדם לתת מעצמי והתרופה לנפש שלי.
לא רואה בזה מעשה טוב כלשהו.
העולם לא מתחלק לטוב ורע. כולם טובים לפעמים וכולם רעים לפעמים זה לא שחור לבן.
ממש כן
נגיד אחותי סיגל/ית ילדה טובה כל המורים שונאים אותה וגם החברים מתעבים אותה אבל ילדה טופה
וגם עינת שרוף פשוט פלאית
מיכל וולדיגר
אורית יצחק
בתיה סטטוס
ויענקי סטטוס
כולם אנשים טופים מאוד
כן אני בת אדם מזה טובה
אנונימית
אני גם ככה מרגישה
כן ברור
בטח שנשארו אני אחת מהם לפחות מנסה להיות לאנשים המתאימים בלי שינצלו את זה לבנתיים לא מצאתי טבל אני בטוחה שיש ונה שאמרת היה טיפה גאוותני
אנונימית
את יכולה לדבר איתי בפרטי רגע?
כן אני
תסתכלי על החיילים שלנו
על האנשים במדא
על האנשים שמגייסים כסף לחיילים ולתרומות למטרות טובות
ואז תביני שיש טוב בעולם :)
אנונימית
כן
אין אנשים טובים או רעים. יש מעשים טובים ורעים.
האם נשארו אנשים טובים בעולם? כן.

האם את הבן אדם הטוב היחיד? כנראה שאם את אומרת את זה על עצמך... כדאי לך לשקול שוב האם זה באמת נכון.

האם לכולם (*כולל לך*) אכפת רק מעצמם? כן. זו מהות האשליה ששמה "חיים".
כן אבל את צריכה לחפש אותם
כן. את לא היחידה.
נגיד שאני
סתם
אין באמת דבר כזה אדם טוב או לא.
לא את ולא אני ולא הם
לכל אחד יש חסרונות וכוונות רעות
אדם "טוב" יש רק באוטומה גיים וסדרות
בטח בכל פינה
כן אני ❤
כן, כמוני וכמו המשפחה שלי
יש הרבה אנשים טובים בעולם ...!
אני עצמי לא
אבל מכירה הרבה שכן
אנונימית
לא את לא היחידה יש הרבה אנשים טובים פשוט לא שמים לב אליהם כי אני עסוקים בעצמם או באנשים אחרים
החיילים עכשיו בעזה מתאימים לך כבוד הצדיקה?
אני בן אדם טוב, לפחות חושב...
תאמיני לי שאני מצטרפת לשאלה...
אני מרגישה כבר שאין בן אדם טוב אחד בעולם הזה
כן, אני