2 תשובות
לא, זה לא משנה. אני לוקחת כדורים אנטי דיכאוניים אבל אני מתפקדת רגיל, בלי עייפות או עניינים בריאותים אחרים (אחרת הייתי אומרת). זה לא עניינה של המדינה. בכלל הטיפ שלי בכל דבר, גם בצבא, זה שאם לא שואלים ספציפית אז לא לנדב מידע. זה לא רלוונטי
אנונימית
אל תסמן שאתה לוקח
חברה שלי סימנה שיש לה הפרעות קשב וריכוז. והם פשוט חסמו לה את האפשרות לענות על הטופס ובלעדי זה אי אפשר לעשות תאוריה
והיא היתה צריכה לרדוף אחריהם ולהתקשר למשרד הרישוי
חברה שלי סימנה שיש לה הפרעות קשב וריכוז. והם פשוט חסמו לה את האפשרות לענות על הטופס ובלעדי זה אי אפשר לעשות תאוריה
והיא היתה צריכה לרדוף אחריהם ולהתקשר למשרד הרישוי
באותו הנושא: