39 תשובות
שואל השאלה:
^^לא הכללתי וגם ממש כתבתי שלא כולן ככה
^^לא הכללתי וגם ממש כתבתי שלא כולן ככה
אנונימית
לא קראתי הכל זה דיי ארוך^
פנדורה לא כזה יקר
רק 400 שח ממש בקטנה
זה האמת ממש יקר^^
וחוץ מזה למה שלא תהיה לי ציפיה מהבן זוג שלי לקנות לי תכשיט? אנחנו לא בני 14 הוא לא צריך לבקש כסף מההורים ילדים בני 16 ומעלה ברוך ה' עובדים היום
יקר זה תכשיט מקרטייר לא מפנדורה
יקר זה תכשיט מקרטייר לא מפנדורה
את בת 16^
למה שיהיה לו כסף לקנות לך צמיד פנדורה?
למה שיהיה לו כסף לקנות לך צמיד פנדורה?
no
אנונימי
למה את מצפה מחבר שלך לקנות לך משהו הוא לא חייב לך כלום
שואל השאלה:
אבל לא כולם עובדים וגם אם עובדים לפעמים הכסף הזה יותר חשוב לדברים אחרים
רישיון, טיול לפני צבא או בכללי יש אנשים שחוסכים בשביל להגשים חלומות שלהם
ואפשר לקנות תכשיט אבל פנדורה זה יקר
אבל לא כולם עובדים וגם אם עובדים לפעמים הכסף הזה יותר חשוב לדברים אחרים
רישיון, טיול לפני צבא או בכללי יש אנשים שחוסכים בשביל להגשים חלומות שלהם
ואפשר לקנות תכשיט אבל פנדורה זה יקר
אנונימית
נו ו? למה שלא יהיה לו כסף לקנות לי תכשיט אם הוא עובד,חוץ מזה לא מצפה לכלום אבל ברור שאם תהיה לי יום הולדת אני אצפה לתכשיט,זר פרחים
לדעתי את צודקת^^
בסדר אם הוא לא עובד זה משהו אחר רוב הנערים עובדים היום אתן יודעות טוב טוב שאם לגבר לא הייתה עבודה בנות לא היו מצפות לתכשיטים ומתנות לכל יום מיוחד
מי שרק מצפה שיקנו לה כל הזמן זה רק אומר שהיא גולדיגרית^
מה קשור לעבודה ולזה שאת דורשת ממנו דברים שהוא לא חייב לך
הוא עובד בשביל שיהיה לו כסף לא כדי לקנות לך דברים
הוא עובד בשביל שיהיה לו כסף לא כדי לקנות לך דברים
צודקת^
לא מצפה שיקנה לי כל הזמן מצפה שיקנה לי ביום הולדת בימי שישי וחגים פרחים וביום האהבה משהו קטן זה דברים בסיסיים חחח
ואיך הגעת למסקנה שאני דורשת ממנו? אני לא אבוא ואגיד לו מאמי יום האהבה היום לך תקנה לי תכשיט הוא עושה את זה על דעת עצמו
ואיך הגעת למסקנה שאני דורשת ממנו? אני לא אבוא ואגיד לו מאמי יום האהבה היום לך תקנה לי תכשיט הוא עושה את זה על דעת עצמו
בימי שישי?
למה בימי שישי?
זה קצת מוגזם ולא זה לא דבר בסיסי כי באמת לא כל אחד מביא פרחים בימי שישי זה ממש לא מובן מאליו
למה בימי שישי?
זה קצת מוגזם ולא זה לא דבר בסיסי כי באמת לא כל אחד מביא פרחים בימי שישי זה ממש לא מובן מאליו
פרחים ביום שישי? לא מוגזם בכלל
שואל השאלה:
אין בעיה עם מה שאמרת לדעתי חוץ מהימי שישי אבל בשאלה שלי דיברתי על פנדורה שזה מאוד יקר
אין בעיה עם מה שאמרת לדעתי חוץ מהימי שישי אבל בשאלה שלי דיברתי על פנדורה שזה מאוד יקר
אנונימית
מוגזם לדעתי^^
גם ככה זה נובל
גם ככה זה נובל
פנדורה יקר מאוד אם קונים מלא צארמים^^
"לא מצפה שיקנה לי כל הזמן" רק ליטרלי כל שבוע פרחים שעולים מינימום 40 שח שאם זאת הייתה הוצאה שלי ( אני גם 16 עובדת קבוע) זה היה מזעזע אותי
עם כל השיעורי נהיגה והדברים שאני רוצה לקנות לעצמי אני מוציאה בשבוע נגיד 450 שח מי אוצה עוד להוציא כסף על הבני זוג שלו על בסיס שבועי
עם כל השיעורי נהיגה והדברים שאני רוצה לקנות לעצמי אני מוציאה בשבוע נגיד 450 שח מי אוצה עוד להוציא כסף על הבני זוג שלו על בסיס שבועי
שואל השאלה:
גם לקנות רק את הצמיד עצמו זה איזה 300 שקל
גם לקנות רק את הצמיד עצמו זה איזה 300 שקל
אנונימית
תכלס היא כן מצפה שיקנה לה כל הזמן^^
פרחים לשישי זה דבר בסיסי וגם תכשיט זה דבר בסיסי,אני לא מתפשרת על גבר קמצן אני יוצאת עם גבר שיודע לפנק את האישה שלו
וזה דברים בסיסיים לגמרי לקנות פרחים לשישי ולקנות לאישה שלך תכשיט ליום האהבה ולימי הולדת
וזה דברים בסיסיים לגמרי לקנות פרחים לשישי ולקנות לאישה שלך תכשיט ליום האהבה ולימי הולדת
אני לא מבקשת ממנו כלום מאמי הוא קונה על דעת עצמו יש הבדל בין גבר קמצן לגבר שבוחר לפנק את האישה שלו על דעת עצמו ולקנות לה תכשיטים ופרחים,חוץ מזה מצווה לקנות לאישה שלך תכשיט או ברגע שאתה קונה לעצמך משהו לקנות לאישה משהו יקר יותר לפי הרב יגאל כהן
שואל השאלה:
כן גם אני לא אוהבת אבל זה נהיה טרנד עכשיו בגלל זה אני שואלת^
כן גם אני לא אוהבת אבל זה נהיה טרנד עכשיו בגלל זה אני שואלת^
אנונימית
אני דווקא לא מצפה ממנו שיקנה אז אל תכלילי את כל הבנות
זה מכוער מי בכלל רוצה פנדורה
תכין לי צמיד אני אתרגש באמת
תכין לי צמיד אני אתרגש באמת
ברוך ה כבר יש לו רישיון הוא לא צריך להוציא כסף על שיעורי נהיגה והוא לא מבזבז עליי כזה הרבה כסף אל תדאגי לו
עושה את זה על דעת עצמו ברוך ה ובידיעה שלקנות פרחים ותכשיט לבת זוג שלו זה לא הוצאה כזאת גדולה,לא ביקשתי ולא אבקש לקנות לי עכשיו טבעת מקרטייר אם יעשה את זה על דעת עצמו אני אשמח אבל לא אבקש ולא אצפה
טוב בסדר מה את באה להוכיח בעצם?
את לא חייבת להמשיך לענות
את לא חייבת להמשיך לענות
יודעת שלא חייבת לענות מאמי מנסה לגרום לך להבין איך זה נראה מהנקודת מבט שלי
לא כזה אכפת לי תכלס
אבל את מצפה כן לפי מה שכתבת^
אני לא מצפה כלום וגם אם אני מצפה אני לא אבקש ממנו ואבוא להגיד לו אני מצפה שתקנה לי תכשיט אני מצפה שתקנה לי פרחים לחג הוא יודע איך להתנהג לבחורה ועושה את זה על דעת עצמו יש גברים שיראו את זה בתור משהו מוגזם ושזה בזבוז כסף ויש גברים שיראו את זה בתור הוצאה קטנה והעיקר לפנק את האישה
טוב אם את אומרת
אני לא מצפה לזה
באותו הנושא: