5 תשובות
זה כבר עניין של טעם
לא אחי.. לא
למה אתם אומרים לו לטפל בזה? יש לכם ניסיון טיפולי? אתם אנשי מקצוע?
הגיוני
כן זה הגיוני ושמתאהבים פשוט מתאהבים