5 תשובות
זה כבר עניין של טעם
לא אחי.. לא
למה אתם אומרים לו לטפל בזה? יש לכם ניסיון טיפולי? אתם אנשי מקצוע?
הגיוני
כן זה הגיוני ושמתאהבים פשוט מתאהבים
באותו הנושא: