יש לי בעיה עם הסיווג של התפקיד וסיימתי טירונות. הקורס הוא חודשיים וחצי ויכול להיות שאשתבץ לתפקיד אחר בגלל הסיווג או שאחכה שהסיווג יאושר ואז אלך לקורס. חברה שלי סגרה תאריך לחתונה באמצע יוני ( עוד ארבעה חודשים ). יכול להיות שאתחיל את הקורס בסבב הבא של הקורסים ואז זה אומר שעדיין אהיה בקורס בחתונה שלה. ישחררו אותי לאפטר אם אומר להם מראש על החתונה?