7 תשובות
שואל השאלה:
למישהו היה את זה?
למישהו היה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו הסחרחורות פשוט לא עוברות לי
תקשיבו הסחרחורות פשוט לא עוברות לי
אנונימית
שואל השאלה:
ולקחתי גם 2 אופטלגין וזה לא משפיע בכלל
ולקחתי גם 2 אופטלגין וזה לא משפיע בכלל
אנונימית
יכול להיות שהתזונה שלך ביום יום לא טובה? אוכלת פחות ממה שאת אמורה? אלו יכולים להיות תסמינים של הפרעות אכילה
אם אין לך הפרעות אכילה יקירתי, כנראה ברזל מאוד נמוך
כלומר את לא אוכלת מספיק חלבון, מספיק בשר
יש הרבה מאוד סיבות
דבר ראשון תנשמי עמוק, את באמת בסדר
תדברי עם אמא שלך היא תקח אותך לבדיקת דם ותראו את החוסרים
אם אין לך הפרעות אכילה יקירתי, כנראה ברזל מאוד נמוך
כלומר את לא אוכלת מספיק חלבון, מספיק בשר
יש הרבה מאוד סיבות
דבר ראשון תנשמי עמוק, את באמת בסדר
תדברי עם אמא שלך היא תקח אותך לבדיקת דם ותראו את החוסרים
שואל השאלה:
זה קרה רק היוםם אני לא יודעת למה לא מאמינה שזה תזונה
זה קרה רק היוםם אני לא יודעת למה לא מאמינה שזה תזונה
אנונימית
שואל השאלה:
אכלתי המון גם אתמול וגם היום הכל בסדר
אכלתי המון גם אתמול וגם היום הכל בסדר
אנונימית
אולי התחלה של סוכרת? או מחלה אחרת כלשהיא
ללכת לעשות בדיקות דם.
מתי עשית פעם אחרונה? צריך לעשות בדיקת דם פעם בחצי שנה
ללכת לעשות בדיקות דם.
מתי עשית פעם אחרונה? צריך לעשות בדיקת דם פעם בחצי שנה
אנונימית
באותו הנושא: