7 תשובות
לשאול אנשים רנדומלים
והכי טוב פשוט להסתכל במראה ולהחליט שאתה חתיך
אין לי מושג
לאהוב את עצמך ולהגיע למסקנה שאתה מהמם פשוט.
תאמין לי שאחרים חושבים ככה למרות שאתה לא יודע.
לא שני רעיונות גרועים סורי

לשאול אנשים רנדומליים סתם מעמיד אותם במצב לא נעים ולא בטוח כמה כנים הם יהיה איתך. תחשבו מישהו/מישהי ברחוב שואלים אותך אם הם נראים טוב, מה תענה? איך תרגיש?

והרעיון השני לא טוב כי לבני אדם יש נטייה לראות את עצמם כ-70% פחות מושכים משאחרים רואים אותם (אם אני זוכר נכון, אל תתפוס אותי במילה אני כנראה טועה באחוזים אבל עדיין הם רואים את עצמם כפחות). להסתכל במראה אתה תשים לב לפעמים שלך, ולא למה שיפה בך. אני בטוח שיש בך הרבה יופי אבל לך אישית יהיה קשה למצוא אותו.

מה אני כן ממליץ? קודם כל להאמין לאחרים. אם חברים שלך אומרים לך שאתה נראה טוב, אין להם אינטרס לשקר לך. אתה לא שאלת אותם הם הביאו את זה מעצמם וזה לא עוזר להם להגיד את זה, הם רוצים שתדע שהם אוהבים את איך שאתה נראה, אז תסמוך על המילה שלהם כמו שהיית מצפה שיסמכו על שלך.

ובקשר לעצמך, יש משפט כזה על פרפר, שגם הפרפר הכי יפה בעולם עם הכנפיים הכי מרהיבות לא רואה את הגב של עצמו. מבחינתו הוא סתם עוד זחל שיכול לעוף או משהו. לא משנה כמה כולם יגידו לו שהוא יפה הוא לא רואה את זה בעצמו.
אז תדע שגם אתה, יש בך הרבה יותר ממה שאתה רואה, ואם רק היית יכול לראות את עצמך כמו שאחרים רואים אותך היית אוהב את עצמך הרבה יותר.

מקווה שעזרתי, ובלי קשר אל תשים על זה, תשתפר ותאהב את עצמך זה הכי חשוב. לפני מראה, צריך ביטחון כי זה מאוד מושך ובנות שיראו גבר חתיך בלי ביטחון ירד להן ממנו מהר כנראה
שלח תמונה אני יגיד לך
תודה על הפרח,, תשלח תמונה אם אתה מרגיש בנח אני אהיה כנה,,
כמובן שאתה מוזמן להעלות ונגיד אני גם אהיה כן אבל רק אומר אני לא הבן אדם הכי חתיך בעצמי והטעם שלי לא הכי נחשב (במיוחד כשאני נמשך לנשים ולא לגברים)