9 תשובות
אל תהיה ערס תהיה מי שאתה זה פשוט שהיום אנשים לא מעריכים אנשים טובים ונחמדים רק בבקשה אל תשתנה בשביל שום דבר תשאר מי שאתה זה הכי טוב
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, גם אם תהפוך לערס יגידו שאתה מנסה יותר מדי. תשאר כמו שאתה ואל תנסה להשתנות בשביל אחרים, אל תהרוס את עצמך בשביל להיות "חלק מהחבר'ה"
אל תתייחס למה שיוצא להם מהפה אין בך שום בעיה הכי כיף בעיניי להיות בסביבת אנשים כמוך
אנונימית
שואל השאלה:
ובנוגע לזה שירדו לי על האף...? לא עשיתי להם כלום... אולי גם אני מפסיד כי לצאת עם חברים זה באמת כיף, שלא תבינו אותי לא נכון אני חושב שיש לי חיים טובים והכל ואין ממש בעיות אבל חסרה קצת חברה ואני כן רוצה להרגיש את השמחה הזאת של חברה פשוט אני לא מצליח להתחבר אליהם זה לא שגם אלף בנות רודפות אחרי אז לא יודע, אני לא מרגיש כזה צורך הזה מספיק לי אחת שתאהב אותי אני לא צריך להעמיס אבל עדיין אולי אני באמת מפסיד משהו
ובנוגע לזה שירדו לי על האף...? לא עשיתי להם כלום... אולי גם אני מפסיד כי לצאת עם חברים זה באמת כיף, שלא תבינו אותי לא נכון אני חושב שיש לי חיים טובים והכל ואין ממש בעיות אבל חסרה קצת חברה ואני כן רוצה להרגיש את השמחה הזאת של חברה פשוט אני לא מצליח להתחבר אליהם זה לא שגם אלף בנות רודפות אחרי אז לא יודע, אני לא מרגיש כזה צורך הזה מספיק לי אחת שתאהב אותי אני לא צריך להעמיס אבל עדיין אולי אני באמת מפסיד משהו
אנונימי
נשמע לי כמו מאפיינים דומים לחרדה חברתית קטנה
אתה מצהיר מילולית שיש לך ביטחון עצמי
אבל לפי הסיפור בכל זאת יש בעיה עם זה
אתה מצהיר מילולית שיש לך ביטחון עצמי
אבל לפי הסיפור בכל זאת יש בעיה עם זה
^^ ירדו לי על המצח וירד לי כל הביטחון בגלל זה
אבל לאט לאט אני קצת חוזרת לאהוב את עצמי, אני בטוחה שזה יקרה גם לך
אבל לאט לאט אני קצת חוזרת לאהוב את עצמי, אני בטוחה שזה יקרה גם לך
שואל השאלה:
חרדה חברתית? יש לי ביטחון עצמי עם אנשים מסוימים אבל אין לי הרבה חברים כי אני לא מצליח להתחבר אפילו שכל כך ניסיתי, גם ניסיתי פעם אחת לשאול אם אני יכול להצטרף למשחק כדורגל איתם והם אמרו נראה ובסוף הלכו בלעדיי וגיליתי שזה בגלל שהם חשבו שאני לא טוב בכדורגל...
חרדה חברתית? יש לי ביטחון עצמי עם אנשים מסוימים אבל אין לי הרבה חברים כי אני לא מצליח להתחבר אפילו שכל כך ניסיתי, גם ניסיתי פעם אחת לשאול אם אני יכול להצטרף למשחק כדורגל איתם והם אמרו נראה ובסוף הלכו בלעדיי וגיליתי שזה בגלל שהם חשבו שאני לא טוב בכדורגל...
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי חרדה חברתית אני לא יושב לבד עם קפוצות ומנסה להימנע אני בא ומדבר לאנשים ונראה שהם פשוט יורדים עליי
אין לי חרדה חברתית אני לא יושב לבד עם קפוצות ומנסה להימנע אני בא ומדבר לאנשים ונראה שהם פשוט יורדים עליי
אנונימי
אולי
באותו הנושא: