6 תשובות
תבקשי רחמים, תגידי שאת לחוצה ומבולבלת
ויש בעיה במשפחה שבגללה את לא מרוכזת
והכל, אולי יסתיים בלי ריתוק בכלל או ליום
יומיים כזה
אנונימי
ריתוק לא נותנים על איבוד חוגר
זה מתש איזה עשר שקל
קווין, זו היתממות באמת, זה כמו להגיד לאדם
שאם הוא מאבד את הדרכון שלו זה עולה
רק 10 שקל להדפיס אז לא נורא
אני לא מכיר את חוק השיפוט הצבאי
אבל נראה לי הגיוני שהעונש המירבי
יהיה יותר מ 10 שקל קנס
זה תעודה זה לא חולצה
עשר שקל משפט מתש גג 30 לפעם ראשונה
חברות שלי עלו משפט^
אם ככה זו רחמנות יתר על המידה
צריך ללמד אנשים לשמור על המסמכים
שלהם. תאבדי פעמיין דרכון ותקבלי
ריתוק לארץ, יותר גרוע מהצבא (:
(מבקש את הנקודה שלי בחזרה)
זה לא רחמנות זה דברים שקורים ^
אבל זה החוק הצבאי
איבוד חוגר זה תשלום