תשובה אחת
תקשיבי באמת הכי טוב זה לעבור על הטעויות ולתקן אותן לטסט הבא, ואין לך מה לפחד פשוט תסעי כמו שאת יודעת בצורה בטוחה ולקחת את הזמן כי עדיף שיעיר לך על נסיעה איטית ולא יבלום בגלל שטות פזיזה. ואני מבין אותך מהפחד אבל זה גם עניין של מזל בטסטר. ודבר אחר שיעור 35 זה סבבה לגמרי אני עברתי אחרי הרבה הרבה שיעורים אחכ
באותו הנושא: