5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי שיער ממש חלק ובגלל זה אני מפחדת שהוא פשוט יפול ולא יראו את הדירוג
יש לי שיער ממש חלק ובגלל זה אני מפחדת שהוא פשוט יפול ולא יראו את הדירוג
אנונימית
האמת שיש לי תמונה כי עשיתי פוני והחלקה ואי אפשר לעצב את השיער 24 שעות אחריי החלקה אני יכולה לשלוח לך השאלה איפה
אבל זה לא היה נראה טוב הייתי נראת כמו אימו עם שיער על הפנים
פחות יפה בלי פן
זה תלוי הסוג שיער שלך כעיקרון
באותו הנושא: