10 תשובות
זה תלוי בבית ספר, לא בעיר
ברוב בתי הספר מסיימים ב ו
[=)
לפני בערך 30 שנה בכל בתי הספר יסודי נגמר בח
שואל השאלה:
^דווקא בלוד בכל בתי הספר מסיימים בח' אז אני די בטוח שזה קשור לעיר
יש עוד כמה בתי ספר בודדים כאלה בארץ אבל הרוב מסיימים בו
זה לא לסיים יסודי זה כשהחטיבה והיסודי מחוברים. גם בבית ספר אביטל במרום גולן זה ככה
זה תלוי בבית ספר
מנהג מוזר של לוד ועוד כמה חורים בארץ
מנהג של לוד ברוב הארץ מסיימים יסודי ב ו וז זה כבר חטיבה עליונה
גם בזיכרון יעקב היסודי נגמר בכיתה ח והתיכון מתחיל בכיתה ט