7 תשובות
חברים שלי היו שם ואני בעצמי ניסיתי להתקבל אבל לא הצלחתי לעבור את שלב הראיון

לומדים כל מיני דברים במדעי המחשב, תקשורת וכו'
ממש למידה פרונטלית ולמידה עצמית - לומדים במכללה ומגישים עבודות ולדעתי יש גם מבחנים
עושים מבחנים לראות לאיזה תוכנית אתה מתאים וראיון אישי ואז לומדים כל שבוע ועושים מבחנים בכמה נושאים יש רשתות תכנות וכזה תלוי באיזה תוכנית
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה יש במבחנים איזה סוג של שאלות?
אנונימית
וזאת תוכנית של כמה שנים אז צריך ממש להתמסר לזה כי נותנים גם שיעורי בית ועבודות ממש כמו בשיעורים בבית ספר אבל לומדים את הכל מאפס
אנונימית
אני חושבת שיש דוגמאות של שאלות בגוגל אבל לא צריך ידע לפני זה סוג של ידע כללי ומתמטיקה הגיון כזה ולפי המבחן יגידו לך לאיזה תוכנית את מתאימה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת יש לי מבחן ביום רביעי אבל אני לא מוצאת איזה שאלות יש בזה
אנונימית
לפי מה שאני זוכר החלק הראשון של המבחן זה שאלות לוגיות החלק השני זה תכנות אבל בחלק השני לא צריך ידע קודם כי נותנים לך שם הוראות אבל ממליץ לעבור על פקודות if ו while