7 תשובות
הקורס 60 ממש סבבה ונחמד, היה ממש מהנה, חוויה ממש טובה
שואל השאלה:
עברת?
אנונימית
קל
אנונימית
לא כזה קשה
קשה בעיקר להגיע ולשבת שם ארבע שעות לקראת הסוף אני זוכרת שממש סבלתי אבל אל תדאג למבחנים כי יש מועדי ב וג
אנונימית
אני כרגע באמצע, זה עמוס וקשה בעיקר בגלל העומס שיש לי בלי קשר למדא, החומר עצמו לא קשה וזה ממש כיף(:
אנונימית
לי הקורס שישים היה די קל ומלא חוויות. הדבר היחיד שהיה קשה זה המתח בין הזמן שמסיימים את הקורס ועולים למשמרת ראשונה אני זוכרת שהייתי בלחץ מטורף שאני לא אזכור כלום מהקורס ובסוף הבנתי כמה משמרות ושונה מהמידע שלומדים מהקורס
אבל הלמידה עצמה קלה ומלאה במלא חוויות ואני חושבת שזה שעושים את זה עם חברים מקל ממש על הכל