7 תשובות
זה לא גרוע בכלל. ניגשתי על רמה 13 והוצאתי 120 באנגלית.
תחשבי שרמה 20 בפרק זה 150 וה6 רמות הנוספות זה אקסטרה.
אנונימית
שואל השאלה:
מה הכוונה אקסטרה?
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה יש עוד 6 רמות נוספות? סתם ככה?
אנונימית
יכול להיות, או שבאמת יש שם מילים שעשויות להופיע בבחינה.
אנונימית
שואל השאלה:
??
אנונימית
ממה שראיתי בשאלות תשובות באינסטגרם שלהם רמה 20 זה שווה ערך לרמת פטור/150 כבר לא זוכרת.
בכל אופן מה שחשוב זה כמה את זוכרת מזה ולאו דווקא כמה רמות עשית :)
אנונימית