20 תשובות
קצת אולי אבל זה במקרה
שואל השאלה:
זה אותו הדבר.. מדובר על חטיפה של יהודים וזה
זה ממש מלחיץ..
אנונימית
זה כולה סרט זה לא באמת קרה
שואל השאלה:
מה קשור .. לא הבנת אותי
הכוונה שזה כן קרה זה בדיוק הקטע זה באמת קרה במציאות
אנונימית
קרה במציאות אבל הסרט עצמו הומוריסטי
וחוץ מזה בסרט משחררים אותם במציאות יש עדיין אנשים בשבי
שואל השאלה:
בדיוק , זה למה זה מלחיץ..
אנונימית
צילמו אותו לפני השביעי לעשירי גם כתוב את זה בתחילת הסרט
שואל השאלה:
^ תקראי קודם את השאלה לפני שאת מגיבה..
אמרתי שבגלל שצילמו אותו לפני השביעי לאוקטובר אז זה מלחיץ שזה קרה. כאילו חזו את העתיד
אנונימית
הייתי יכולה להגיד את דעתי שאנשים מחפשים כל קשר אפשרי למה שקרה
הסרט של שנות ה90 לא קשור בכלל למלחמה ולכל מה שקרה אז תפסיקו לקשר סתם דברים לא קשורים
אבל אני לא אגיד כלום כי אין לי כח לריב עם אף אחד
שואל השאלה:
הכוונה שלי זה שזה קשור בגלל חטיפת יהודים של ערבים .
אנונימית
מסכימה עם התגובה מעליי וקראתי את השאלה פעמיים לא הבנתי מה את רוצה
זה לא קשור לזה זאת תקופה שעזה הייתה פתוחה למסחר והם היו צריכים עלילה לסרט דיי כבר לנסות לקשר הכל
שואל השאלה:
לא רוצה כלום, למה לדבר ככה?
סך הכל אמרתי שבגלל שיש חטיפת יהודים של ערבים אז זה מזכיר לי ומלחיץ
אנונימית
לדבר איך? תשימי לב איך את מדברת ואז תטיפי לי
שואל השאלה:
מה אמרתי לך מה את רצינית ?
אנונימית
"תראי קודם תשאלה לפני שאת מגיבה"
וכן אני רצינית אני לא עובדת אצלך
שואל השאלה:
כי את עונה משהו שבכלל לא שאלתי
ומשהו שזה בכלל ההפך ממה שאמרתי
אנונימית
שואל השאלה:
ואת לא חייבת להגיב לא אמרתי שאת עובדת אצלי אל תכניסי לי מילים לפה❤
אנונימית
סבבה אז לא הבנתי אותך לא צריך להתחצף בגלל זה פשוט תעברי הלאה..
ולא הכנסתי לך מילים לפה פשוט זאת התחושה שקיבלתי ממך
שואל השאלה:
לא התחצפתי
מצטערת שאת חושבת ככה
אנונימית