10 תשובות
אין לי
חצי שנה (:
חודש ושבועיים p:
שנה וחצי ^^
שנתיים וחצי (: ויותר בע"ה ^^
יום חמישי חודש:)
כשיהיה לי חבר נדבר ;)
עוד 5 ימים נהיה ביחד 11 חודשים d':
כשיהיה לי חבר נדבר.