7 תשובות
עכשיו קצת מאוחר להכין, הוא יהיה לך מוכן רק בערב אם כבר.
רטבים לרוב לא שמים, אבל עגבניה מגורדת ביצים קשות וחריף זה לרוב מה שהולך אפשר גם חמוצים
רטבים לרוב לא שמים, אבל עגבניה מגורדת ביצים קשות וחריף זה לרוב מה שהולך אפשר גם חמוצים
שואל השאלה:
הג'חנון מוכן, אין לי את הרוטב
הג'חנון מוכן, אין לי את הרוטב
רסק עגבניות עם סחוג
פשוט תתחן עגביות או שתגרד אותן על הפומפיה
מומלץ להוסיף גם עם ביצה וזהו בתיאבון
פשוט תתחן עגביות או שתגרד אותן על הפומפיה
מומלץ להוסיף גם עם ביצה וזהו בתיאבון
רסק סחוג, עאפשר עם ביצה קשה
רסק עגבניות
רסק עגבניות כזה שמכינים מעגבניות אמיתיות תגרדי עגבניות
רסק עגבניות עם לימון ומלח
באותו הנושא: