16 תשובות
אף אחד :)
לא הייתי תורמת כלייה אבל אם סטטיק ובן אל יעשו הופעה של שניהם ביחד עם כל השירים הישנים אני טסה לקנות כרטיסים
אנונימית
טיילור
אבל אין לי איך
^^^ריל
טיילור (כן אני שטחית)
טיילור סופייפת / אוליביה רודריגו
^כןן גם אוליביה יוו
וודז
^^כן
טופאק חחח
red hot chili peppers/linkin park
אמינם נשבע
טראוויס אבל לא יודע ההופעה בארץ הייתה מיד אז לא נראה לי שבארץ באמת יהיה רמה לאמנים מחול פה
אם כבר לתרום כליה זה רק אם סה הופעה בחול
בלאקפינק
טיילור סוויפט [motherrrr]
למכור כליה, לא...

אבל כן הייתי רוצה ללכת להופעה של סלאש מארח את מיילס קנדי והקונספירטורס (אם ינגנו שירים מהקריירה של סלאש החל משנת 1987), גאנז נ' רוזס (המקוריים, כמובן), קווין (המקוריים, למרות שלא יקרה), מייקל ג'קסון (לא יקרה), רוג'ר ווטרס (לא יקרה), מטאליקה (המקוריים), אריק קלפטון (לא יקרה), נירוונה (לא יקרה), ג'ורג' מייקל (לא יקרה). עצוב:(