16 תשובות
אף אחד :)
לא הייתי תורמת כלייה אבל אם סטטיק ובן אל יעשו הופעה של שניהם ביחד עם כל השירים הישנים אני טסה לקנות כרטיסים
אנונימית
טיילור
אבל אין לי איך
^^^ריל
טיילור (כן אני שטחית)
טיילור סופייפת / אוליביה רודריגו
^כןן גם אוליביה יוו
red hot chili peppers/linkin park
^^כן
וודז
טראוויס אבל לא יודע ההופעה בארץ הייתה מיד אז לא נראה לי שבארץ באמת יהיה רמה לאמנים מחול פה
אם כבר לתרום כליה זה רק אם סה הופעה בחול
טופאק חחח
למכור כליה, לא...

אבל כן הייתי רוצה ללכת להופעה של סלאש מארח את מיילס קנדי והקונספירטורס (אם ינגנו שירים מהקריירה של סלאש החל משנת 1987), גאנז נ' רוזס (המקוריים, כמובן), קווין (המקוריים, למרות שלא יקרה), מייקל ג'קסון (לא יקרה), רוג'ר ווטרס (לא יקרה), מטאליקה (המקוריים), אריק קלפטון (לא יקרה), נירוונה (לא יקרה), ג'ורג' מייקל (לא יקרה). עצוב:(
בלאקפינק
אמינם נשבע
טיילור סוויפט [motherrrr]