8 תשובות
לדעתי מוקדם
זה בסדר
סבבה
זה מוקדם מאוד. אחי, קח את הדברים לאט. הכל טוב, יש לך עוד הרבה זמן לעשות הרבה דברים
אנונימי
זה ממש מוקדם
לדעתי מוקדם.
לא מוקדם, איך היה?
אנונימית
באותו הנושא: