12 תשובות
כי כל מקום שאני הולכת אני רואה מישהו שאני מכירה זה כבר הפך להיות חרדה
שואל השאלה:
אצלי הסיבה כי אין חופש דת והמחירים פה יקרים
וגם הפיגועים המלחמה ... אני לא ארצה שהילדים שלי בעתיד יחיו ככה
אנונימית
לעבור למדינה קרה באירופה שיש מזג אוויר קר ושלג יותר מתחבר
אנונימי
^^נכון מצד אחד זה, מצד שני אני רוצה ילדים ציונים שמחוברים לארץ שלהם, אבל אני גם לא רוצה לגדל אותם במדינה עם פיגועים ולעבוד יום וליל כדי שנוכל לחיות כמו שצריך
שואל השאלה:
כן גם אני מתלבטת
אנונימית
שואל השאלה:
תכלס
אנונימית
כי אם אני לא עשירה אני לא יכולה לחיות פה בלי לעבוד כמו חמורה
אנונימי
^בשמחה חח
אנונימית
אני לא אומר שאני אעבור אבל כמו שזה נראה כרגע אין לי סיכוי לקנות בית כי עד שאני אגיע לגיל שאני אצטרך להשיג בית (אני בן 13) בתים יוכלו לעלות 10 מיליון שקל ככה שאפילו אם אני אעבוד בהייטק יקח לי בערך 15 שנה להגיע לסכום שאני בכלל יכול להרשות לעצמי לקחת הלוואה מהבנק ולקנות דירה של שניים וחצי חדרים. למזלי, במקרה הכי גרוע, יש לי אזרחות אוסטרית שזה אומר שאני יכול לעבור לכמעט כל מדינה באירופה.
לחיות במקום אחר עם אנשים אחרים ושפה אחרת ותרבות אחרת ולחוות יותר דברים
אנונימית
אממ אני גרתי פעם בחול והאמת התרבות בישראל לא משהו...(תעשו כמה מינוס שאתם רוצים אבל זה נכון) ונגיד איפה שגרתי יש אנשים מקסימים

וחוץ מזה אני לא רוצה שילדים שלי יגדלו לתוך מלחמות וכל האנטישמיות שיש בארץ שלנו ואני כן ארצה שישארו מחוברים לארץ אז אני יבוא לבקר פה (גם משפחה) כל חצי שנה...
אנונימית
שואל השאלה:
אולי אני אעשה את זה
תודה אנונימיתת
אנונימית