4 תשובות
מריצה פיה בוסטמנטה אהבתי מאוד
שואל השאלה:
תודה תודה
יש את אושי אושי בחולון עזריאלי (קניון חולון) .
לא בת"א אבל צמוד לת"א.

יש שם הכל - סושי, דגים, בשר ובכשרות בד"צ.
הינו כל המשפחה. מאוד נהננו. ורובוט מגיש לך את האוכל חחח ממש ככה. גימיק יפה של המקום.
תמיד תחפשי תעודת כשרות בד"צ שווה לך לך גם לעולם הבא שלך.



אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.
שואל השאלה:
כללי לא משנה