7 תשובות
שואל השאלה:
^^^ברור ששמה בו סוכר אי אפשר בלי
אנונימית
שואל השאלה:
קיצור אז נראלי יחכה לבוקר יקנה שוקולד ואז יכין
אנונימית
זה הכי טעים
זה סבבה כזה
לדעתי זה לא טעים
תלוי אם עושים אותו מתקתק או לא