6 תשובות
שואל השאלה:
הבנתי שהם היו ביחד איזה שנתיים
גם אם הם היו שבועיים זה היה מוזר לי
להעלות לאינסטגרם שיש לך מישהי חדשה חודשיים אחרי שחברה שלך נרצחה זה מוזר סורי
אנונימית
אני חושבת שזה מוגזם איך הוא מסוגל אבל בסדר שלו
שואל השאלה:
ארי השכנה
צריך להמשיך בחיים, נכון, אבל לכתוב שלא אהבת ככה כבר הרבה שנים כשלפני כמה חודשים איבדת את הבת זוג? לא יודעת
אנונימית
כנראה זה דרך התמודדות שלו להמשיך הלאה מבלי להסתכל לאחור אבל כמו שאמרת אי אפשר לשפוט וכנראה הוא מצא מישהי שמתאימה לו ונאחל לו בהצלחה בחיים עם הזאתי הנוכחית
אין מה לעשות, צריך להמשיך בחיים
למרות שגם אני הייתי חושבת שזה טיפה הזוי אבל אי אפשר לשפוט
צודקת זה מוזר רצח אבל תלוי כמה זמן הם היו ביחד