4 תשובות
יש חודשיים למועד אפריל, אבל אפשר לבקש ממיטב לגשת באופן חריג למועד שאחרי אפריל. אז יש לך עוד הזדמנות
אבל באופן כללי יש עכשיו גם את כל הקטע הזה של ממדים ללימודים וזה, אז אם את רוצה לוחמה לדעתי לכי על זה, אחרי זה תשתחררי ותעשי תואר על חשבון המדינה לגמרי
שואל השאלה:
כן הבעיה היא שמתחילות לי בעיות ברגליים פתאום כל פעם שאני רצה כיאלו יש לי רמז מאלוהים
הכל תלוי בפרופיל שלך, אולי יקבלו אותך גם עם זה
אבל אם את חושבת שזה יפריע לך בקרבי אז אולי פשוט תעשי עתודה זה גם נחמד
שואל השאלה:
הפרופיל 97 אבל הכאבים התחילו בתקופה אחרונה כמו שברי מאמץ וההורים שלי רוצים שאני אעשה עתודה ורשמו אותי לפסיכומטרי שיש לי באפריל, ומקסימום אני תמיד יכולה לעשות למיון ללוחמות שיש לי ביוני