התחברות
הרשמה
אם אני רוצה לרשום הולנטיין שלי אני רושם my valentine?
14 בפברואר 2024, 15:58
מילים
איך אומרים
3 תשובות
כן, אגב איך השאלה הועלתה לפני שמונה דקות ויש מישהי שענתה על השאלה לפני תשע דקות?(גולגולת)
ה
הלנע
כן
י
יותר תלתלים משכל
כן
פ
פסטה עם רוטב
באותו הנושא:
מי רוצה להיות הולנטיין שלי?
מה לענות למישהו שרושם שלום לך יפיופה?לא רוצה לרשום גם יפיוף
לרשום וולנטיין שמח
אם אני רוצה לרשום שאני נראת כמו אז איך רושמים נראית ניראת או נראת?
אם אני רוצה לרשום קטנה באנגלית אבל בקצרה אז איך רושמים?
עם אני רוצה לרשום למשהו להתאמץ ככה רושמים (תתאמץ)?
התחפשתי לערפדית עם חברים ואני רוצה לרשום באנגלית "ערפדים" איך רושמים את זה?
אני רוצה לרשום באנגלית ,אני גרה בעכו איך רושמים את זה נכון אם In או at?
נכון שמחקים מישהו אז אני רוצה לרשום "אני חיקיתי אותו" רושמים "חיקיתי"?
אני רוצה לרשום הג'ינגית האהובה אליי איך רושמים אליי או עליי
האקס שלי רושם לי מזל טוב מה לרשום "תודה" ואיזה סמיילי