11 תשובות
כן
נשמע אחלה כן
כן
כן
כן זה אפילו קצת מידי
הייתי ממליצה על 35 לשעה (שזה 105 ל3 שעות, אפשר לעגל ל100)
הייתי ממליצה על 35 לשעה (שזה 105 ל3 שעות, אפשר לעגל ל100)
שואל השאלה:
הבעיה שעד עכשיו לקחתי להם 25 ואז כאילו זה היה יוצא באיזור ה75 שח אז פתאום 100 נראה לי יהיה מוגזם
או שאולי לא? לא יודעת
מה אתם חושבים?
הבעיה שעד עכשיו לקחתי להם 25 ואז כאילו זה היה יוצא באיזור ה75 שח אז פתאום 100 נראה לי יהיה מוגזם
או שאולי לא? לא יודעת
מה אתם חושבים?
אנונימית
טוב מ25 ל35 זה מוגזם אבל תגידי להם שאת מעלה את זה ל30 לפחות.. 25 זה קצת
שואל השאלה:
אז להגיד שיוצא 90? ( זה מה שיוצא אם 30 לשעה) לא יודעת זאת עדיין קפיצה גדולה מדיי מ75 לא?
הם כאילו לא שואלים אותי כמה לשעה הם פשוט שואלים כמה להביא לי סך הכל
אז להגיד שיוצא 90? ( זה מה שיוצא אם 30 לשעה) לא יודעת זאת עדיין קפיצה גדולה מדיי מ75 לא?
הם כאילו לא שואלים אותי כמה לשעה הם פשוט שואלים כמה להביא לי סך הכל
אנונימית
אז כן תגידי להם 90
שואל השאלה:
סבבה תודהה
ממש חבל שלא נשארו לי פרחים
סבבה תודהה
ממש חבל שלא נשארו לי פרחים
אנונימית
אם את אוהבת ילדים זה לא רע בכלל.
אנונימי
באותו הנושא: