5 תשובות
אבל זה הקטע של אינסטגרם
אם את לא שמה של עתמך פשוט אל תפתחי אינסטגרם חא בקטע רע או לנסות לפגוע זה פשוט מביך רצח
תשימי תמונה של שחקן/ית שאת אוהבת או דמות מצוירת זה מה שאני עושה שאין לי תמונת פרופיל טובה
שואל השאלה:
כן אבל לא בא לי שכל העולם יראה אותי וידע איך אני נראית
כן אבל לא בא לי שכל העולם יראה אותי וידע איך אני נראית
אנונימית
מביך לא לשים את עצמך..
באותו הנושא: