5 תשובות
אבל זה הקטע של אינסטגרם
אם את לא שמה של עתמך פשוט אל תפתחי אינסטגרם חא בקטע רע או לנסות לפגוע זה פשוט מביך רצח
תשימי תמונה של שחקן/ית שאת אוהבת או דמות מצוירת זה מה שאני עושה שאין לי תמונת פרופיל טובה
שואל השאלה:
כן אבל לא בא לי שכל העולם יראה אותי וידע איך אני נראית
אנונימית
מביך לא לשים את עצמך..