7 תשובות
לא תמיד לרוב לא
אני מכירה הרבה שעושות את זה
אנונימית
כן לפעמים רוב החברות שלי עושות את זה
בטח אני שמה מתי שקר זה מחמם
אם ממש קר לך אז זה הגיוני פשוט זה לא נוח
אנונימית
אני לא עושה את זה אבל יש מלא שכן
כן אבל רק בגלל שקר
כשחם לא
כשחם לא
באותו הנושא: