7 תשובות
לא תמיד לרוב לא
אני מכירה הרבה שעושות את זה
אנונימית
כן לפעמים רוב החברות שלי עושות את זה
796
בטח אני שמה מתי שקר זה מחמם
אם ממש קר לך אז זה הגיוני פשוט זה לא נוח
אנונימית
אני לא עושה את זה אבל יש מלא שכן
כן אבל רק בגלל שקר
כשחם לא