2 תשובות
בהתחלה לא אהבתי אבל זה באמת אלבום מטורף 9 לדעתי
אהבתי ממש את do it אבל יש מלא ממש טובים (אני לא משוחד זה באמת נדיר)
אלבום מדהים מדהים מדהים 8.5 ( ביחס לכל האלבומים האחרים של קניה )

גם אני בהתחלה לא כזה אהבתי עכשיו כנראה אני אשמע אותו חודש שלם לפחות

שיר אהוב : burn או back to me