2 תשובות
בהתחלה לא אהבתי אבל זה באמת אלבום מטורף 9 לדעתי
אהבתי ממש את do it אבל יש מלא ממש טובים (אני לא משוחד זה באמת נדיר)
אהבתי ממש את do it אבל יש מלא ממש טובים (אני לא משוחד זה באמת נדיר)
אלבום מדהים מדהים מדהים 8.5 ( ביחס לכל האלבומים האחרים של קניה )
גם אני בהתחלה לא כזה אהבתי עכשיו כנראה אני אשמע אותו חודש שלם לפחות
שיר אהוב : burn או back to me
גם אני בהתחלה לא כזה אהבתי עכשיו כנראה אני אשמע אותו חודש שלם לפחות
שיר אהוב : burn או back to me
באותו הנושא: