7 תשובות
כי הם מפגרים.
שואל השאלה:
אבל למה אני צריכה לאיים בתלונה אפילו לפעמים (במקרה הזה זה גבול דק אבל אני מכירה את חוק העונשין) כדי שזה יקרה, ואני יודעת שעדיף לחסום אבל מחרפן אותי מה קורה שמישהי פוגשת אותם במציאות, ושיכולים לקרות דברים יותר גרועים והמישהי הזו שתפגש איתם או תפגוש אותם באיזה בר לא יודעת תפגע מהם.
אנונימית
כי הם בטוחים שהם יצליחו לשכנע אחרת.
שואל השאלה:
זה מחרפן אותי, לא צריך להגיע למצב שמישהי נאנסת, אני בטוחה שהרבה בנות שתקו וישתקו והם יסתובבו חופשי
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא מנסים לשכנע אחרת הם פשוט ממשיכים לשלוח לך הודעות מזלזלות אחרי שביקשת במפורש שיפסיקו
אנונימית
שואל השאלה:
אני אישית בסדר, אבל אני דואגת לנשים אחרות (אני מעל 18 סטיפס)
אנונימית