התחברות
הרשמה
אני פייק נאטי כדאי לספר לאנשים שאני לוקח סטרואידים או להשאר פייק?
12 בפברואר 2024, 18:39
סטרואידים
שרירים
תרופות
תופעות לוואי
כדורים
תשובה אחת
אל תספר אין באמת סיבה לספר
ה
השכנה עם החלב
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אנשים שזורקים פייק ניוז על החיסון והמחלה ומסכנים בגלל זה אחרים?
למה לאנשים יש נטייה לחשוב שאם הלהקה האהובה עליי היא ביטיאס אז אני פייק סטאן??
אנשים באמת נהנים ביום העצמאות או שזה סתם פייק?
אתם פייק עם אנשים אחרים?
למה אנשים חושבים שהסירטון של אבראה מנגיסטו זה פייק?
למה בסטיפס חוסמים את האנשים שעונים בנימוס אבל לא את האלו שמקללים ומפיצים פייק ניוז?
לאנשים שהלכו למופע של יונתן ברק פייק ניוז
מה זה נותן לאנשים להפיץ פייק ניוז ?
כל מה שאנשים אומרים עכשיו על המצב, באינטרנט לאו דווקא חדשות, זה פייק ניוז?
מלא אנשים פה כותבים שטויות ופייק דברים זה כזה לא כיף, מה אתם אומרים על זה?
למה לאנשים יש נטייה לחשוב שאם הלהקה האהובה עליי זה ביטיאס אז אני פייק סטאן?