14 תשובות
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
אחרי גיל 16,אפשר בלי אישור הורים?
אחרי גיל 16,אפשר בלי אישור הורים?
אנונימי
שואל השאלה:
אני עומד להיות בן 16 שנה הבאה
אני עומד להיות בן 16 שנה הבאה
אנונימי
לא בטוחה גם לא נראה לי
כי זה טיפול רציני זה לא עגיל
אם יש לך בגב ובחזה תעשה אבל נראה לי שזה צומח יותר בגיל מאוחר יותר
אבל אל תעשה ידיים ורגליים זה לא יפה
אם יש לך המון תדלל קצת עם מכונה אבל אל תוריד הכל זה נראה גיי
כי זה טיפול רציני זה לא עגיל
אם יש לך בגב ובחזה תעשה אבל נראה לי שזה צומח יותר בגיל מאוחר יותר
אבל אל תעשה ידיים ורגליים זה לא יפה
אם יש לך המון תדלל קצת עם מכונה אבל אל תוריד הכל זה נראה גיי
אותו דבר גם אם אתה בן, הורמונים נשיים והורמונים גבריים מתפתחים עד לשלב מסויים, לגברים זה יותר מתמשך.
אני הייתי ממליצה לך לעשות באמצע שנות העשרים פלוס מינוס.
אני הייתי ממליצה לך לעשות באמצע שנות העשרים פלוס מינוס.
כן אולי בגיל 19-21^
אחרי שאת מקבלת מחסור סדיר
וצריך אישור הורים ברור
אבל בגילאים צעירים זה לא עובד הכי טוב מנסיון
וצריך אישור הורים ברור
אבל בגילאים צעירים זה לא עובד הכי טוב מנסיון
שואל השאלה:
כע הבעיה היא שאני לא חושב שזה נראה יפה , בלי קשר לגיי או לא . זה פשוט מגעיל אותי
כע הבעיה היא שאני לא חושב שזה נראה יפה , בלי קשר לגיי או לא . זה פשוט מגעיל אותי
אנונימי
יכול להיות שתתחרט על זה
בכל מקרה אם אתה גבר אז כן כדאי שתחכה לגיל 19-20
ובינתיים תדלל עם מכונה אל תגלח לגמרי
כי במידה ותתחרט השערות שלך יהיו קשות ממש ומגעילות
בכל מקרה אם אתה גבר אז כן כדאי שתחכה לגיל 19-20
ובינתיים תדלל עם מכונה אל תגלח לגמרי
כי במידה ותתחרט השערות שלך יהיו קשות ממש ומגעילות
ואי מצטערת אתה בן חח אני מניחה שמגיל 12
בגיל 12 הם בקושי מתחילים את גיל ההתבגרות וכל השיער שלהם צומח רק בגיל 19 או יותר^
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
מותר מגיל 12
מומלץ מגיל 16
צריך אישור הורים
פשוט אם תעשי בגיל מוקדם זה לא יעבוד טוב כל כך כי את בתחילת גיל ההתבגרות ויצמחו לך עוד שערות שאין לך בגיל 12-15
מומלץ מגיל 16
צריך אישור הורים
פשוט אם תעשי בגיל מוקדם זה לא יעבוד טוב כל כך כי את בתחילת גיל ההתבגרות ויצמחו לך עוד שערות שאין לך בגיל 12-15
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות ברוב הגוף
אני רוצה לעשות ברוב הגוף
אנונימי
באותו הנושא: