5 תשובות
לא יודעת אם נורמלי אבל יכול להיות מבאס
כן חח כל אחד והמוזרויות שלו הכל טוב
זה קרה לי גם עם סדרה שאהבתי ככ
אבל פשוט התחלתי אותה שוב והמשבר נעלם
וזה נורמלי הכול טוב :)
כן כי התחברת לתוכן או שזה הפך להיות קבוע ביומיום שלך ועכשיו נגמר
אנונימית