14 תשובות
כן וכן
אשרייך נשמתיי
אשרייך נשמתיי
כן ברור שאפשר
כן
כן אני עודה את זה כל בוקר
שואל השאלה:
ועוד שאלה
אפ אני רוצה להתחיל לנשק מזוזה אחרי הרבה זמן שלא
אני צריכה להגיד איזה משהו לפני או פשוט להתחיל לנשק?
ועוד שאלה
אפ אני רוצה להתחיל לנשק מזוזה אחרי הרבה זמן שלא
אני צריכה להגיד איזה משהו לפני או פשוט להתחיל לנשק?
אנונימית
לא
את לא צריכה להגיד כלום^
שואל השאלה:
סבבה
תודה רבה לכולםם
סבבה
תודה רבה לכולםם
אנונימית
לא פשוט תנשקי אותה הכל טוב
עדיף מסידור כדי ששום דבר לא יסיח את דעתך, אלא אם כן אין לך. כמובן שזזה בימות החול בלבד.
כדאי לשים את הפלאפון על מצב טיסה כדי שלא יקפצו התראות שיפריעו לריכוז.
לגבי קריאת תהילים,
כיוון שקריאת פסוקים מהתנ"ך נחשב למצוות תלמוד תורה, אז יש לברך את ברכות התורה לפניכן.
בדרך כלל ברכות התורה נמצאות בסידור מיד אחרי ברכות השחר, אז אומרים אותן ברצף.
לגבי קריאת תהילים,
כיוון שקריאת פסוקים מהתנ"ך נחשב למצוות תלמוד תורה, אז יש לברך את ברכות התורה לפניכן.
בדרך כלל ברכות התורה נמצאות בסידור מיד אחרי ברכות השחר, אז אומרים אותן ברצף.
כן וכן כל הכבוד!
(עדיף מתוך סידור)
(עדיף מתוך סידור)
עדיף מסידור.
אחרי תפילת שחרית תהילים.
אפשר לנשק מזוזה. זה חיבוב מצווה.
אני בן תורה שעוזר לעולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.
אחרי תפילת שחרית תהילים.
אפשר לנשק מזוזה. זה חיבוב מצווה.
אני בן תורה שעוזר לעולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.
באותו הנושא: