3 תשובות
אני במקומך הייתי אומר על מישהי אחרת שהיא יפה ןאז כשהיא מתעצבנת הייתי אומרת לה "אז פעם הבאה אל תגידי ששון חתיך"
לדעתי אתה סתם עוד גבר קנאי