3 תשובות
אני אישית כבר חצי שנה בשיעורי נהיגה ויש לי ביטחון עצמי מאוד בתחתית, ברמה שאני לפני טסט ראשון והמורה שלי אומר שבקצב הזה בחיים לא יהיה לי רישיון. כבר עברתי טסט פנימי והוא היה מאוד מאושר, אבל היום הוא ממש מאוכזב אז... אל דאגה, אני תמיד בבעיה של היסוסים על הכביש, ברמה שבא לי לזרוק את הכל לפח ולא לעשות שיעורים יותר. מקווה שבמקרה שלך הכל יסתדר ויעבור בהצלחה.
לא קרה לי ככה בפנימי אבל כן בהתחלה של השיעורים הייתי אוחזת את ההגה חזק ולקח לי מלא זמן
בפנימי כולה העיר לי להצמד יותר לימין ועברתי
בפנימי כולה העיר לי להצמד יותר לימין ועברתי
מתרגלים
באותו הנושא: