4 תשובות
משעממת רצח ראיתי חוץ מחצי עונה אחרונה
סבבה לא אוא
שואל השאלה:
רשמתי יומנים, לא יומני הערפד. תלמדי לקרוא
אנונימית
יומני הערפד? ואואואואו