4 תשובות
יורד לגמרי
כאילו אחרי הפעם הראשונה נשארת מן צלקת כזאת ואחרי שמסייעים את הטיפול הוא יורד לגמרי
שואל השאלה:
והצלקת נשארת או נעלמת אם הזמן?
אנונימי
הצלקת זה אחרי הטיפול הראשון
אחרי שמסיימים לגמרי את הטיפול עושים לך את כל הפעמים שצריך לעשות את הלייזר אז לא תהיה צלקת