4 תשובות
יורד לגמרי
כאילו אחרי הפעם הראשונה נשארת מן צלקת כזאת ואחרי שמסייעים את הטיפול הוא יורד לגמרי
שואל השאלה:
והצלקת נשארת או נעלמת אם הזמן?
והצלקת נשארת או נעלמת אם הזמן?
אנונימי
הצלקת זה אחרי הטיפול הראשון
אחרי שמסיימים לגמרי את הטיפול עושים לך את כל הפעמים שצריך לעשות את הלייזר אז לא תהיה צלקת
אחרי שמסיימים לגמרי את הטיפול עושים לך את כל הפעמים שצריך לעשות את הלייזר אז לא תהיה צלקת
באותו הנושא: