9 תשובות
אז היא לא בעניין. אין מה לעשות
שואל השאלה:
אני גם לא לוקח את זה למקום שאני מפתח משהו..
סה"כ רק מדברים
אני גם לא לוקח את זה למקום שאני מפתח משהו..
סה"כ רק מדברים
אנונימי
בורחים
סלאמתק
תאמין לי שיש סיבה לכל דבר
תאמין לי שיש סיבה לכל דבר
שואל השאלה:
מה הסיבה ? לדעתי זה סיבה לא מספיק טובה "לא ראיתי"
מה הסיבה ? לדעתי זה סיבה לא מספיק טובה "לא ראיתי"
אנונימי
שואל השאלה:
תאמת שזה לא כזה אכפת לי סתם רק דיברנו מעל שלושה שבועות
תאמת שזה לא כזה אכפת לי סתם רק דיברנו מעל שלושה שבועות
אנונימי
היא סתם משקרת ומנסה למצוא תירוץ אין שום סיכוי שהיא לא ראתה הודעות שבוע אל תענה לה יותר וזהו
שואל השאלה:
היא חופרת לי עכשיו
היא חופרת לי עכשיו
אנונימי
שואל
ב-סלאמתק אני מתכוון "ביי ביי"
אם אתה רוצה להמשיך לפחות תגיד לה שלא יקרה מעכשיו עוד פעם. אחרי שבוע שאת לא עונה מבחינתי אני כבר אשכח אותך
ב-סלאמתק אני מתכוון "ביי ביי"
אם אתה רוצה להמשיך לפחות תגיד לה שלא יקרה מעכשיו עוד פעם. אחרי שבוע שאת לא עונה מבחינתי אני כבר אשכח אותך