10 תשובות
מלא עשו אז כן
למה לא
לא הילד יצא עם תסמונת דאון
אנונימי
כן עדן בן זקן עשתה לזכרוני וגם הייתה בפסטיגל
עד חודש מסויים עוד אפשרי
ברור כן
אני משער שלא כדאי בין החודשים 6-9 אבל עד אז אין סיבה שלא
שואל השאלה:
הילד באמת יכול לצאת עם תסמונת דאון או שאתה מסתלבט?
אנונימית
כן
כן אבל לא בחודשים האחרונים
^^^ הוא סתם מסתלבט אבל אם זה בשבילך ספציפית אולי כדאי שתשאלי רופא או משהו