לפני חודש בערך יצאתי עם מישהו במשך חודש וזה מישהו שהכשרנו דרך חברים משותפים וחשבתי על זה והאופי שלו לא מתאים לי הוא חמוד והכל אבל הרגשתי שלא לא בשבילי ואולי אני לא צריכה זוגיות עכשיו ואמרתי לו את זה והוא לא כל כך קיבל את זה ואמר לי טוב אז בואי נישאר ידידים והוא עדיין כל בוקר שולח בוקר טוב ולילה טוב ומבקש להתקשר וכבר אין לנו נושאי שיחה וזה כבר נהיה מתיש לדבר איתו ומציק ואני לא יודעת איך להגיד לו את זה כי זה חברים משותפים ואני לא יודעת איפה אני אראה אותו בטעות ולא באלי לסיים ברע ולחסום והוא פשוט לא מבין וזה נמאס לי וזאת הייתה גם פריקה בנוסף להתייעצות