6 תשובות
כן זה בסדר, תמיד בתהליך דיאטה מסוימת יש עליות ומורדות החוכמה היא לדעת לחזור למסלול כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
אני לא עושה דיאטה אבל מקווה שזה מתקשר
אני לא עושה דיאטה אבל מקווה שזה מתקשר
^דיאטה זה לא בהכרח תפריט לירידה במשקל זה יותר דרך אכילה למטרה מסוימת
שואל השאלה:
אתה מבין בעניין הזה או שאתה מייעץ כזה או מנסה לעזור באיזשהו דרך
אתה מבין בעניין הזה או שאתה מייעץ כזה או מנסה לעזור באיזשהו דרך
יש לי ניסיון בנושא
פעם ב את יכולה לחרוג כל עוד את משתדלת להשלים
באותו הנושא: