6 תשובות
כן זה בסדר, תמיד בתהליך דיאטה מסוימת יש עליות ומורדות החוכמה היא לדעת לחזור למסלול כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
אני לא עושה דיאטה אבל מקווה שזה מתקשר
^דיאטה זה לא בהכרח תפריט לירידה במשקל זה יותר דרך אכילה למטרה מסוימת
שואל השאלה:
אתה מבין בעניין הזה או שאתה מייעץ כזה או מנסה לעזור באיזשהו דרך
יש לי ניסיון בנושא
פעם ב את יכולה לחרוג כל עוד את משתדלת להשלים