התחברות הרשמה

שלום אנשי סטיפס היקרים, האם זה בסדר להשאר מחר בבית במקום ללכת לבית ספר בגלל זה?

אין ממש לימודים, יותר יום חקלאות עם המורה לשלח או משהו כזה ואני לא אוהבת שעורי שלח בכלל, או טבע
וגם זה לא יעזור לי אז בשביל מה?
אמא שלי רוצה שאני אלך ואני רוצה ללכת רק כדי ללמוד ואין לימודים אז למה?
זה בסדר להשאר בבית? מה אתם אומרים?
10 בפברואר 2024, 22:35
חופשאיך לבחורשלחאמאמה לעשות?    
2 תשובות
כן תשארי
ה
הדass
כן תשארי בבית
ל
לוּלִי
באותו הנושא:
אנשי סטיפס היקרים והיקרות, לא מוגזם?
אנשי סטיפס היקרים- אימוג'ים בסטיפס
שלום אנשי סטיפס היקרים
שלום אנשי סטיפס יקרים!
שלום אנשי סטיפס היקרים, מה זה ארוחת שישי?
לילה טוב אנשי סטיפס היקרים (:
אנשי סטיפס היקרים והלא יקרים
אנשי סטיפס היקרים
שלום אנשי סטיפס היקרים, מהו הטעם של האנשור הכי סביר?
שלום אנשי סטיפס היקרים, רציתי לשאול משהו.
שלום לכם אנשי סטיפס יקרים,