שלום אנשי סטיפס היקרים, האם זה בסדר להשאר מחר בבית במקום ללכת לבית ספר בגלל זה?
אין ממש לימודים, יותר יום חקלאות עם המורה לשלח או משהו כזה ואני לא אוהבת שעורי שלח בכלל, או טבע וגם זה לא יעזור לי אז בשביל מה? אמא שלי רוצה שאני אלך ואני רוצה ללכת רק כדי ללמוד ואין לימודים אז למה? זה בסדר להשאר בבית? מה אתם אומרים?