תשובה אחת
סיכוי די סביר
בחלק מהמקומות יש הדממה, ספק אם יהיה בגלל המלחמה אבל בשגרה לרוב יש.
כנראה לא יכריחו אותך לסגור אם לא באמת צריך.. עניין של מזל.