תשובה אחת
בתור חיילת, כשאתה מרגיש את הצבא אתה מתאהב במערכת.
התפקיד שלי לא משמעותי משהו וזה הוריד לי את המוטיבציה בצבא, אבל בזמן טירונות כשהרגשתי על אמת חיילת הצבא פשוט עשה לי טוב.
אז אני ממליצה לך ללכת על מה שיקדם אותם יותר וייתן לך תחושה של "מיציתי את עצמי בשירות עד הסוף", ואחרי צבא כשישאלו אותך מה עשית תוכל לספר על חוויות ולהתרגש מזה ולהתגעגע.