10 תשובות
כן
החברה הכי טובה שלי מהתיכון
שואל השאלה:
ותגידו הכרתם עוד חברות ממקומות אחרים כמו צבא או עבודה?
בצבא הכרתי הרבה חבר'ה ונשאר לי חבר אמת אחד משם אבל לאחרונה אנחנו פחות בקשר והקשר דעך , זה באמת משתנה מבן אדם לבן אדם ולא תמיד נשארים בקשר עם מישהו בגלל זה גם צריך לדעת להתמודד עם זה ולסמוך רק על עצמך בסופו של דבר
לא והרוב לא שומרים בכלל אולי פה ושם מדברים ורואים באינסטגרם דברים אבל קשר אין ממש
לא יודע איך זה אצל בנות אבל אני שמרתי קשר עם איזה 5 חברים מהתיכון , בדרך כלל לא שומרים בכלל אבל זה מן הסתם תלוי באנשים
לא הרבה שומרים, בדרך כלל שומרים רק עם החברים שהכי קרובים אליך (חברים הכי טובים וזה)