4 תשובות
כמובן.
כשאתה צעיר, מאוד
כשאתה מבוגר אפשר לפתח אותו בקטנה

(לתגובה שמתחתיי), זה שיש אופציה לפתח לא אומר שלכולם יש את אותו פוטנציאל וזה גם לא אומר שכולם מנסים לפתח אותו

אם האייקיו של כולם היה בנוי רק על החוכמה הגנטית שלך, אז לכולן הייתה אמורה להיות אותה חוכמה בערך כי לכל האבות שלך יש אותה חוכמה גנטית ואין תלות בשום דבר שקורה לך בזמן שאתה בחיים, לא?

מוזמן לקרוא מחקרים, לאנשים שלימדו אותם יותר משפה אחת בילדות לדוגמה יש אייקיו גבוה יותר בממוצע
לא אם זה אפשרי לא היו אנשים עם מוגבלות שכלית. לכל אחד יש יכולת שכלית שונה גנטית
אנונימי
שואל השאלה:
" ההגדרה לשלמות" ואם למדתי שתי שפות ולנגן על פסנתר מאפס מגיל 15 (עכשיו 16) זה גם מעיד על האייקיו שלי משהו טוב?
אנונימי