8 תשובות
את לא אמורה לשלם
באסוס אמורים לחשב אוטומטית את המכס/מעמ כשאת משלמת
יש הרבה הונאות בקטע הזה שרושמים שהחבילה תקועה במכס וצריך לשלם
תתקשרי לדואר ישראל ותשאלי.
באסוס אמורים לחשב אוטומטית את המכס/מעמ כשאת משלמת
יש הרבה הונאות בקטע הזה שרושמים שהחבילה תקועה במכס וצריך לשלם
תתקשרי לדואר ישראל ותשאלי.
יש סיכוי גדול שזה לא אמיתי אז שימי לה
שואל השאלה:
בטעות שילמתי יותר איזה 2 דולר מעל 75 דולר אוף!
קיבלתי מלא הודעות כאלה בחיים אז אני יודעת איך ההודעות האלו נראות פחות או יותר, אבל זאת ספציפית נראית אמיתית אבל בכל מקרה אני לא מוכנה להכניס פרטי אשראי..
בטעות שילמתי יותר איזה 2 דולר מעל 75 דולר אוף!
קיבלתי מלא הודעות כאלה בחיים אז אני יודעת איך ההודעות האלו נראות פחות או יותר, אבל זאת ספציפית נראית אמיתית אבל בכל מקרה אני לא מוכנה להכניס פרטי אשראי..
אנונימית
אם שילמת מעל 75 דולר זה העניין, תבדקי שהמייל הוא לגיטימי ובאמת הגיע מהחברה ולא מאיזה אתר מוזר עם שם לא קשור. ואם זה הגיע מדואר ישראל - שלמי ולמדי לקח להבא
תבדקי את הכתובת של האתר שהם נותנים (אם זאת לא הכתובת של האתר הרגיל של אסוס אז זה פישינג) וגם תבדקי אם הם כותבים את השם שלך בהתחלה ואם אין שגיאות כתיב או דקדוק. רוב הסיכויים שזה פישינג, גם תחפשי באינטרנט איך בודקים אם משהו פישינג או לא.
שואל השאלה:
הבנתי אבל העניין הוא שגם אם זה אמיתי אני לא רוצה לשלם אונליין אלא רק בסניף הדואר. השאלה אם תהיה בכלל אופציה כזאת או שיכול להיות שהחבילה לא תגיע בכלל כל עוד לא שילמתי אונליין
הבנתי אבל העניין הוא שגם אם זה אמיתי אני לא רוצה לשלם אונליין אלא רק בסניף הדואר. השאלה אם תהיה בכלל אופציה כזאת או שיכול להיות שהחבילה לא תגיע בכלל כל עוד לא שילמתי אונליין
אנונימית
רק בסניף דואר מקומי עם מסוף
באותו הנושא: